چرا بازاریابی دیجیتال مهم است؟

شخصی با کلمه بازرگانی در لپ تاپ در حال تایپ مبی باشد.

بازاریابی دیجیتال اقدامی است برای تبلیغ محصولات و خدمات از طریق کانال های دیجیتال مانند رسانه های اجتماعی، سئو، ایمیل و اپلیکیشن های موبایل. هر شکلی از بازاریابی که شامل دستگاه های الکترونیکی باشد، بازاریابی دیجیتال محسوب می شود.

می توان آن را به صورت آنلاین و آفلاین انجام داد. در واقع، هر دو نوع برای یک استراتژی بازاریابی دیجیتالی جامع مهم هستند.

چرا بازاریابی دیجیتال مهم است:

بیلبوردها را به خاطر دارید؟ انجام میدهم.

به عنوان یک بچه جوان در کالیفرنیا، تجربیات من از صندلی عقب ماشینمان عمدتاً به طور متناوب بین این موارد بود: “مامان، کی ما آنجا هستیم؟” و “اوه، ببین، مک دونالد، می توانیم برویم؟” هر وقت یکی از آن بیلبوردهای ۱۰ فوتی در کنار جاده ظاهر می شد.

با بزرگ شدن با والدین هندی، پاسخ هر دوی آنها، اغلب یکسان است: «هنوز نه».

گاهی اوقات، برندهای بزرگ حتی یک جنگ بیلبوردی راه می‌اندازند، مانند این جنگ بین آئودی و بی‌ام‌و، که خنده زیادی به همراه داشت

تصویر ۲ بیلبورد در کنار هم یکی برای آئودی و دیگری برای BMW

در سال ۲۰۱۵، بسیاری از مشتریان من صدها میلیون دلار برای تبلیغات بیلبورد خرج کردند.

امروزه اکثر شرکت ها به سمت بازاریابی آنلاین رفته اند.

این به این دلیل است که گوگل و فیس بوک درآمد بیشتری نسبت به هر شرکت رسانه ای سنتی دارند. به هر حال، آنها کره چشم های بیشتری را کنترل می کنند. به همین دلیل است که بازاریابی دیجیتال اهمیت دارد. آنجاست که توجه است

دلیل اینکه بیلبوردها مانند موارد بالا می میرند این است که آینده رانندگی به این شکل خواهد بود

شخصی در حال خواندن کتاب در حالی که از ماشین خودران استفاده می کند.

اگرچه خودروهای بدون راننده در حال حاضر وجود دارند، رانندگان هنوز باید توجه کنند. با پیشرفت فناوری، حتی یک مسافر وقت خود را صرف تماشای جاده نمی کند.

به من لطفی کن؛ دفعه بعد که به کسی سوار می‌شوید نگاهی به صندلی مسافر بیندازید. فقط برای یک ثانیه

به احتمال زیاد، آنها به تلفن خود نگاه می کنند.

اگر کسی به جاده نگاه نکند چه کسی آن تبلیغات را خواهد دید؟

علاوه بر این سهم افرادی که زمان بیشتری را با استفاده از دستگاه های الکترونیکی صرف می کنند همچنان در حال افزایش است، در حالی که تبلیغات چاپی همچنان رو به کاهش است.

این بدان معناست که شما زمان زیادی برای کشف این موارد بازاریابی دیجیتال ندارید.

نزدیک به ۵ میلیارد نفر در سراسر جهان برای خرید، یادگیری، سرگرمی و حتی کار به صورت آنلاین مراجعه می کنند.

اگر می خواهید به آن افراد دسترسی پیدا کنید، بازاریابی دیجیتال ضروری است.

شاید فکر می کنید یک فروشگاه محلی دارید، بنابراین نیازی نیست نگران بازاریابی دیجیتال باشید.

شما اشتباه می کنید

به گفته گوگل، ۸۸ درصد از افرادی که در گوشی هوشمند خود جستجوی محلی انجام می دهند، در هفته آینده به فروشگاه مرتبط مراجعه می کنند.

اگر آنلاین نباشید، این ترافیک را از دست خواهید داد.

بازاریابی دیجیتال همچنین دسترسی به داده ها و تجزیه و تحلیل های بیشتری را در مورد مشتریان شما، نحوه هدایت چرخه خرید و آنچه که می خواهند، فراهم می کند.

شما باید بدانید و بدانید که چگونه از بازاریابی دیجیتال برای موفقیت کسب و کار خود استفاده کنید.